Posting mengikut label

Monday, February 8, 2010

Biro Pengguna NDP atur strategi

Mantan Timbalan Presiden NDP, sdra Mahmud Morshidi Othman memberikan penghormatan kepada Biro Pengguna dengan bergambar ramai bersama ahli-ahli yang baru selesai mengadakan mesyuarat penilaian bengkel pada 3 Februari baru lalu.


07 FEBRUARI 2010 - BIRO Pengguna Parti Pembangunan Bangsa (NDP) Rabu kelmarin telah mengadakan mesyuarat bagi tujuan menilai pencapaian bengkel cara membuat makanan tradisi Brunei yang dianjurkannya bulan lepas.

Bengkel anjuran Biro Pengguna tersebut merupakan antara program yang telah dirancang dalam usaha biro tersebut memainkan peranannya selaku agensi dalam NDP yang bertanggunjawab memantau dan memelihara kepentingan keselamatan dan kesejahteraan pengguna di negara ini.

Di mesyuarat penilaian yang diadakan sdra Haji Metussin bin Haji Ibrahim, Ketua Biro Pengguna menekankan sekali lagi objektif bengkel diadakan iaitu untuk menunjuk cara membuat makanan tradisi yang asli menggunakan bahan-bahan yang halal dan selamat bagi pengguna selain menitikberatkan kualiti makanan tradisi yang dihasilkan.

Setersunya...

No comments: