Posting mengikut label

Thursday, December 31, 2015

NDP tinjau perkembangan ahli-ahli di Tamu Kianggeh


Oleh Hjh Saemah Kepli

BANDAR SERI BEGAWAN, 29 Dis – Rombongan kepimpinan baru Parti Pembangunan Bangsa (NDP) sesi 2015-2018, hari ini, telah mengadakan aktiviti menyusur desa, dengan berkunjung ke kawasan Tamu Kianggeh, di sini.

Rombongan yang diketuai oleh Presiden NDP yang baru, Malai Hassan bin Malai Haji Othman itu disertai sama oleh Timbalan Presiden, Pengiran Haji Zainal bin Pengiran Talip, serta ahli-ahli Majlis Tertinggi dan ahli-ahli pertubuhan tersebut.

Lawatan itu merupakan salah satu program turun padang mereka, yang antara lain bertujuan untuk melatih saf kepimpinan mereka untuk sentiasa bersifat setiakawan dan saling melaksanakan tugas secara bekerjasama dan bersatu.

Program Menyusur Desa, merupakan aktiviti berterusan pertubuhan itu, bagi mengunjungi ahli-ahli mereka di dalam dan luar bandar termasuk di Daerah Temburong, Belait dan Tutong.

Program itu juga diselajurkan dengan meninjau perkembangan kemajuan ahli-ahli NDP yang menjalankan perniagaan di Tamu Kianggeh, di samping memberi mereka sokongan dari segi moral dengan berbelanja di petak-petak jualan yang terdapat di tamu berkenaan.


Rombongan NDP bergambar ramai bersama beberapa peniaga di Tamu Kianggeh
yang terdiri daripada kalangan warga-warga emas


Sumber - Media Permata

No comments: